Monday, March 13, 2006

Udaipur





Ik ben eindelijk in Udaipur, Rajasthan aangekomen. Na 2 lange busritten. De busrit van Ahmedabad naar Udaipur was bizar. 't Was een "Private Bus", een toeristenbus, maar ze stopte zo vaak en telkens kwamen er maar meer en meer mensen bij op, alsof er maar geen einde aan kwam, en ik heb 't vermoeden dat op 't dak ook nog een hoop mensen zaten.
Udaipur is prachtig. Ik ben in het land van duizend en een sprookjes aangekomen... Er is een groot meer, en mijn guesthouse ligt vlak langs dat meer. Ik ben vanochtend het city palace gaan bezoeken, ook heel mooi. Het stadje zelf is gezellig en niet te druk.


I finally arrived in Udaipur, Rajasthan after 2 long bustrips. The trip from Ahmedabad to Udaipur was surreal. It was a private bus but it stopped so many times and every time more and more people got on, as if there was no end to it. I even think there were people sitting on the roof.
Udaipur is so beautiful. I arrived in the land of a thousand and one fairytales... There's a big lake, and my guesthouse is next to it. The view is fantastic. This morning I visited the city palace, also very nice. The town itself is cozy and not too buzy.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home