Monday, February 06, 2006

Agonda / The Mahnamahnas





Sinds enkele dagen zit ik weer in Goa. Deze keer in Agonda, in Raju zijn guesthouse, want die is ondertussen af en open. En 't ziet er allemaal heel mooi uit. Gisteren is ook 't restaurant opengegaan en heeft Raju een feestje gegeven.
Sinds ik hier ben heb ik al heel hard gewerkt, want ik ben het logo van The Manahmanas heel groot op een van de huisjes aan 't schilderen zodat je 't van ver op straat kan zien. 't is nu bijna af.

Morgen vertrek ik alweer, ik ga via Mumbai naar Nasik. Vrijdag begin ik daar met mijn yogacursus en die duurt een maand. Dus ik ga waarschijnlijk niet veel gaan schrijven de komende maand, en waarschijnlijk gaat 't me ook niet lukken om de foto's van de voorbije weken erop te zetten, althans toch niet direct...


Since a few days I've been back in Goa. This time I'm in Agonda at Raju's guesthouse, cause it's ready and open now. And it looks very nice. Yesterday the restaurant went open and Raju gave a party.
Since I've been here I've een working quite hard. I'm painting the logo of The Manahmanas in big on one of the houses so you can see it from the street.It's almost finished now.

And tomorrow I leave again. I'm going to Nasik via Mumbai. On friday my yogacourse will start there. It's a one month course so I'm probably not going to be able to write much until after. And you will also have to wait for more pictures

0 Comments:

Post a Comment

<< Home