Saturday, January 21, 2006

Varkala

Vanochtend ben ik wakker geworden in Varkala. Ik was hier natuurlijk gisteren al aangekomen, maar 't was al donker, dus ik kon niet echt zien hoe 't er hier uitziet. Ik had gisteren de boot van Alleppey naar Kollam genomen, dat duurde 8 uur. En daarna heb ik een taxi gedeeld met een canadees koppel en ben ik naar Varkala gekomen. Varkala ligt aan de kust. De hotels en guesthouses liggen bovenop de rotsen, en onderaan is er een strand. Er zijn hier een hoop plaatsen waar je ayurvedische massages kunt krijgen, dus ik denk dat ik dat de komende dagen eens ga uitproberen...

This morning I woke up in Varkala. Of course I arrived here yesterday already, but it was dark and I couldn't really see what the place is like. Yesterday I tok the boat from Alleppey to Kollam, that took 8 hours. And then I shared a taxi to Varkala with a canadian couple. Varkala is at the beach. The hotels and guesthouses are on top of the cliffs and the beach is at the bottom. There are a lot of places where they do ayurvedic massages, so I think I will get one in the next few days...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home