Tuesday, December 27, 2005

Kerstmis in Palolem

Eerst en vooral ene Zalige kerst voor iedereen! Ja, ik weet 't, ben een beetje laat ermee. Kerst was best wel leuk in Palolem. We hebben met een aantal mensen een kerstdineetje gehad op 't strand, naar 't vuurwerk gekeken, aan 't kampvuur gezeten en tenslotte zijn we nog naar een feestje geweest. Op kerstdag zelf was er eigenlijk niet veel van kerstmis te merken, er liepen enkel wat mensen op 't strand rond met een kerstmuts. Maar voor mij moet dat niet meer zijn.

Ik ben ondertussen ook al een paar keer naar Agonda geweest om te gaan kijken naar Raju zijn guesthouse. 't Ziet er echt mooi uit. De hutjes die bij de buren staan, en die zijn ook nieuw, zien er echt maar bouwvallig uit naast Raju z'n huisjes.






En zaterdag ben ik naar de markt in 't naburige stadje Chaudi geweest, 't was niet zo speciaal, en op de terugweg ben ik ook nog mijn portefuille kwijtgespeeld, ik vermoed dat hij gepikt werd in de bus, want die zat echt proppesvol, maar ik ben er niet zeker van. Gelukkig zat er enkel maar wat geld in, al mijn belangrijke documenten heb ik nog...

2 Comments:

Blogger Ine Beerten said...

Dag Suzanne,

ik geloof dat de huisjes 1000 roepie per dag kosten, maar ik ben er niet helemaal zeker van. Je kan best eens naar Raju emailen,
het emailadres is the.mahnamahnas@gmail.com (en dat mag in het Nederlands).

groeten en veel plezier in Goa,

Ine

Sat Jan 28, 05:29:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hi Ine,

Bedankt! We hebben inmiddels contact met Raju gehad en hebben een huisje gereserveerd. Hij regelt ook de taxi voor ons vanaf het vliegveld. Helemaal goed dus!

Goeie reis nog.

Suzanne

Sun Feb 05, 02:05:00 AM  

Post a Comment

<< Home