Monday, December 19, 2005

Palolem



Palolem Beach at 8 AM

Ik ben uiteindelijk toch maar een nachtje in Panjim gebleven. De guesthouse viel echt tegen, niet echt proper, bijna nooit water om te douchen en een bende glurende indische pubers. Dus ik ben maar meteen doorgereisd naar Palolem. Palolem is heel leuk. Een mooie baai met strandhutjes en gezellige cafeetjes. Ik ben naar hier gekomen om Raju een bezoekske te brengen. Ik wist alleen niet precies waa hij woont, en toen ik door de straat liep naar hem te zoeken ben ik op 2 andere bekenden gebotst. Barbara en Amber, die ook allebei op St-Lucas hebben gezeten. Zo zie je maar weer hoe klein de wereld is. Diezelfde avond heb ik ook Raju nog gevonden.
Gisteren en eergisteren ben ik een beetje ziek geweest. Te lage bloeddruk en last van de maag. Maar vandaag lijkt alles weer in orde te zijn. Maar goed, want nu kan ik eindelijk eens naar Raju zijn project in Agonda gaan kijken. Hij is er een guesthouse aan 't bouwen, en 't moet echt de moeite zijn. 't Is bijna klaar, 1 van de komende dagen of weken gaat 't open.


In the end I only stayed one night in Panjim. The guesthouse was not so nice. It was a bit dirty, there was almost never water to shower and there were some indian boys peeping through the grate above my door. So I travelled to Palolem. I'm here to visit my friend Raju. I didn't know exactly where he lives, so I tryed to find him by walking the streets and while doing so, I bumped into 2 people I know from university, Barbara and Amber. The world can be so small. That same night I also found Raju.
Yesterday and the day before I was a bit sick. I had Low bloodpressure and my stomach was upset. But today I seem to be better. Good, cause now I can go to see Raju's project in Agonda. He's building a guesthouse and it is supposed to be great. It's almost finished now. It will open in one of the next days.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Dag Ine,

Dat is geweldig dat we nu al wat nieuws hebben van u. Je bent duidelijk al wat gesettled ginder. Heel fijn hier zo wat van die geweldige reisverhalen te horen. Dat is een aangename afwisseling zo tussen het koude weer en al die rare feestdagen. En dan kunnen wij ook effe wegdromen. India ook één van die landen die nog op mijn verlanglijstje staan om eens naar terug te keren. Voor het werk helaas enkel een beetje van Bombay en Delhi gezien. Maar dat is natuurlijk bijna niks hé. Enfin, heel fijne feestdagen en geniet er nog van. Wij hebben effen lekker een weekje verlof dus je hoort ons wel weer in het nieuwe jaar.

Groetjes,

Anneleen, die blonde die in de heel andere hoek van de bureau als u zat.

Wed Dec 21, 11:55:00 PM  

Post a Comment

<< Home