Friday, May 05, 2006

Shri Santosh Puri Ashram

De voorbije 2 weken zat ik in de Shri Santosh Puri ashram niet zo ver van Haridwar. En 't is er keigoed meegevallen. De ashram is klein, ligt op de oever van de Ganges en 't is er heel rustig. Er is een mooie tuin en de mensen zijn er ook supervriendelijk. Ik heb er een ayurvedische kookcursus gevolgd. En 's morgens waren er ook yogalessen en 's avonds soms een bagavadgitales.
En op een van ochtenden heb ik de geboorte van een kalfje mogen meemaken, dat was een leuke ervaring. 't ging zo snel, in 10 minuten was 't geboren en binnen 't half uur stond 't al recht en was 't melk aan 't drinken...
Maar tijdens de laatste dagen ben ik helaas wel wwer eens ziek geweest, zware diaree en een beetje uitgedroogd. De dokter heeft me uiteindelijk 4 infusen moeten geven, 2 met een glucoseoplossing, eentje voor de maag, en eentje met antibiotica.
Maar ondanks dat laatste minpuntje zijn de 2 weken daar echt voorbij gevlogen.


text

0 Comments:

Post a Comment

<< Home