Sunday, March 26, 2006

Jaisalmer 2





Ik ben nog steeds in Jaisalmer. 't Is hier echt heel mooi. Precies een reuze zandkasteel. Eergisteren was er wel een zandstorm, dat kan natuurlijk altijd gebeuren als je zo dicht bij de woestijn zit. Er was gewoon zand overal, 't zicht beperkt tot slechts enkele meters. Zelfs mijn kamer lag achteraf vol zand, want de deuren en ramen sluiten niet zo goed. Ondertussen heb ik wel een andere nieuwe kamer.
Ik ga hier nog tot morgen blijven, want ondanks het feit dat 't hier zo mooi is, begint het me toch op mijn zenuwen te werken dat iedereen telkens weer onder het mom van een "vriendelijk praatje te slaan" je in hun winkel sleurt, telkens maar om vanalles te verkopen, nergens kan je eens rustig rondlopen of op je gemak een winkeltje bekijken...
Morgen vertrek ik naar Jaipur.


I'm still in Jaisalmer. It's really beautiful here. Like a giant sandcastle. The day before yesterday there was a big sandstorm, something tha can happen when you're so close to the desert. There was sand everywhere. You coud only see a few meters far. And even my room was full of sand afterwards, cause the doors and windows don't close properly.
I will stay here one more day, cause eventhough Jaisalmer is so beautifull, it's starting to get on my nerves that everytime you walk on the street you get dragged into shops, never they leave you alone.
Tomorrow I will go to Jaipur.

text

0 Comments:

Post a Comment

<< Home