Saturday, April 08, 2006

Rishikesh

Ram Jhulla


Laxman Jhulla



Ik ben nog steeds in Rishikesh. De eerste week hier is toch snel omgevlogen ook al heb ik niet veel gedaan. Ondertussen zijn er hier steeds meer mensen die ik al kende. Line en Tanja (ook van de cursus in Nasik) en Tuve en Amit (uit Udaipur) zijn er nu ook. 't Is hier lekker relax. Ik heb alweer een hoop boeken gekocht, want er zijn hier een aantal boekenwinkels met hele goede boeken over yoga tegen een spotprijsje. Ik heb eerlijk gezegd nog niet veel yoga gedaan hier. Er is zoveel kueze aan yogalessen, dat je niet weet welke te kiezen, maar vanochtend ben ik dan toch naar een les geweest, en 't was heel goed. Waarschijnlijk ga ik hier nog een weekske blijven, misschien wel langer aangezien de tijd zo omvliegt...

I'm still in Rishikesh. The first week wen by very fast even though I didn' do much. Some more people I know have arrived in Rishikesh, Line and Tanja (from the course in Nasik) and Tuve and Amit (from Udaipur). It's very relaxed here in Rishikesh. And I've bought already a lot of books. They have a few bookshops here that sell very good books on yoga for a very cheap price.
But I have to admit that I haven't done that much yoga yet, there's too many classes too choose from, so in the end I didn't go to any, untill this morning. The class I went to was very nice. I'll probably stay here for at least another week, maybe even longer cause the time really flies ...

1 Comments:

Blogger Mridula said...

So you did manage to come to India! Are you still around?

Thu Jul 06, 09:10:00 PM  

Post a Comment

<< Home